top of page

Het honderdste recept online


Vrijdag 12 april 2019



Heyyy dagboek,



Vandaag een heugelijk moment. Een persoonlijk feitje... Op Leokooktgewoon.nl het 100 ste recept geplaatst .


Voor mijn vrienden en volgers, nooit gedacht....nooit verwacht, zoveel recepten te kunnen uitschrijven!


Al naar gelang de tijd verstrijkt, je dieper graaft... ontdek je steeds meer " vergeten" recepten. Lekkere dingen.... eens gemaakt, ergens verstopt in een laatje van het brein, zo leuk.

Dat vieren we met een heerlijk recept voor de Paas-stol... gemaakt van oliebollenmix...die ik ergens in januari kreeg uitgereikt bij de kassa van AH. Met lekkere toevoegingen en frisse combinaties.... helemaal voor u uitgewerkt.


Steeds meer worden de recepten van leokooktgewoon gelezen en geprobeerd. Elk recept is dan ook zelf bereid en uitgewerkt.... maar ook gaat elk recept vergezeld van een originele foto van het resultaat. Foto's waarvan ik vaak denk " komt dat uit mijn oventje?". Eerlijk... Zo zag ik mijn baksels nooit.... foto's lijken wel uit een tijdschrift.


M'n partner in crime weet het op zo een mooie manier te vereeuwigen, van mij krijgt hij dan ook het volledige credit voor de reacties van de volgers.

Recept tot daar aan toe.. maar het oog wil ook wat. Geregeld laat men weten ervan te waterstanden....wat duidt op een sublieme weergave.



Op naar de volgende 100...met veel plezier... want daar draait het toch om. Genieten in de keuken... is genieten van het leven. Leokooktgewoon hoopt er een mooi stukje van mee te geven, dus geniet ervan!


Was weer een mooie dag, dag boek....

9 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page